Saturday, February 6, 2010

4 comments:

  1. saja2 minat dengar lagu dyllod....kenangan penghujung 70an....zaman sek menengah dulu.

    ReplyDelete
  2. terkenang zaman menunggang basikal ke sekolah. kalau sekarang zaman sek menengah...paling sengkek pun menunggang kapcai....zaman berubah, kemudahan bertambah zaman penuh cabaran. Apa yg penting perjalanan hidup kita biarlah berlandaskan keimanan dan ketakwaan.

    ReplyDelete
  3. tentera banyak mengajar aku mendisplinkan diri. banyak yg dapat aku pelajari...tapi kini semuanya dalam kenangan setelah aku menamatkan perkhidmatan pada 1996....segalanya masih subur dalam ingatan.

    ReplyDelete
  4. aku mulakan kerjaya sebagai tentera pd 1980 di sek pertukangan prantis, selepas itu aku memasuki perkhidmatan TUDM hingga 1996. aku pernah berkerja di Kucing, Kuantan dan Butterworth. Dalam TUDM lah aku menceburi dalam bidang teknikal...merasalah juga berkursus di seberang laut pd 1994. Kini aku masih meneruskan kerjayaku dalam bidang teknikal. Aku masih meneruskan kerjayaku dalam pagar TUDM...cuma tak perlu tabik pada pegawai2 TUDM...banyak telatah yang aku dapat lihat....semuanya pernah aku lalui suatu masa dulu.

    ReplyDelete